Uitnodiging Helius Havenkampioenschap 2024

Geplaatst op 14-06-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Wedstrijdcommissie  -  Bron:

Helius Havenkampioenschap 2024: Titelverdediging in Hellevoetsluis

Inschrijfformulier

Beste leden en wedstrijdzeilliefhebbers,

Maak je klaar voor een spannende dag op het water, want we hebben een titel te verdedigen! Op zaterdag 24 augustus 2024 organiseren we samen met WSV Hellevoetsluis en WSV Haringvliet het derde Helius Havenkampioenschap.

De dag begint met een palaver in ons eigen clubhuis, waarna we de strijd om de titel aangaan. Na afloop van de wedstrijden zal de prijsuitreiking plaatsvinden bij WSV Hellevoetsluis, gevolgd door een gezellige BBQ.

WSV Hellevoetsluis en WSV Haringvliet zullen alles in het werk stellen om de titel in de wacht te slepen, maar wij zijn vastbesloten om onze kampioenstitel te behouden. Jullie deelname is cruciaal, dus schrijf je in via het inschrijfformulier. Met een deelnemersveld dat net zo groot is als vorig jaar, belooft het weer een sportieve en gezellige dag te worden.

Let op: bij het inschrijven, kies de vereniging waarvan je lid bent.

We kijken ernaar uit jullie allemaal te zien en samen een fantastische dag te beleven.

Met sportieve groet,

De Wedstrijdcommissie