Toertocht update

Geplaatst op 10-03-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Toertochtcommissie

Tijdens de vrijwilligersavond van gisteren hebben wij een kleine update gegeven over de aanstaande toertocht naar Cadzand en Blankenberge. Als blijk van waardering naar onze mede vrijwilligers, die tijdens de avond in het zonnetje werden gezet, vonden wij het als toertochtcommissie een leuk idee om hen als eerste de gelegenheid te geven zich aan te melden voor deelname aan de tocht. Deze geste werd met veel enthousiasme ontvangen en heeft geleid tot de aanmelding van de volgende schepen:

- Ges

- Black Pearl

- Dori

- La Chimera

- Splendide

- Bojangles

- Wende

- Fafourite

- Fram

- ARCA

- Bacchus

- Mixed Emotions

- Libelle

- Ithaca

- Odyssee

- Lovis

- Domino 2

Uiteraard zijn alle leden van harte welkom en zullen wij binnenkort aan iedereen de inschrijvingsformulieren versturen. Als toertochtcommissie kijken we nu al erg uit naar het evenement en we hopen dat jullie dat ook doen.