Oproep: bestuurslid gezocht voor Evenementencommissie

Geplaatst op 28-02-2024  -  Categorie: Algemeen

In de voorjaars ALV treedt Ellen af als Commissaris Evenementen. We zoeken een opvolger hiervoor in bestuur. De verantwoordelijkheden voor dit bestuurslid zijn:

• In het bestuur vertegenwoordig je de Evenementencommissie, Jeugdcommissie en Wedstrijdcommissie en ben je het eerste aanspreekpunt voor deze commissies.
  • De Evenementencommissie organiseert verschillende activiteiten die de sociale verbinding tussen leden versterken.
  • De Jeugdcommissie organiseert activiteiten specifiek voor onze jeugd waaronder de zeillessen & het jaarlijkse Jeugdweekend (samen met de buur verenigingen)
  • De Wedstrijdcommissie organiseert de verschillende wedstrijden op het Haringvliet zoals Zware Bakken Race, Winterserie, Havenkampioenschap en dit jaar de Flyer Pursuit Race
  • Opstarten van een Jubileum commissie die ons 50 jaar jubileum in 2026 voorbereidt
  • In overleg kunnen we verantwoordelijkheden binnen het bestuur anders verdelen.