Nieuws en Veranderingen Wedstrijden

Geplaatst op 03-07-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: wedstrijdcommissie  -  Bron:

Beste leden van WSV Helius, deelnemers en geïnteresseerden,

Voor aankomende september hadden wij de Flyer Pursuit Race gepland, maar we hebben bericht ontvangen van de Stichting Revival of The Flyer dat de Flyer dit jaar niet meer in de vaart gaat. Ze zullen het seizoen 2024-2025 gebruiken om de Flyer nog mooier te maken dan ze al is. Daarom zal de Flyer Pursuit Race plaatsvinden in mei/juni of augustus/september 2025. Voorlopig hebben we de datum van 6 september 2025 gereserveerd.

Magic Pursuit Race

Als wedstrijdcommissie zijn we blij dat iSail bereid is samen met ons de Magic Pursuit Race te organiseren voor dit seizoen. Deze race stond oorspronkelijk gepland voor 2025. Ook bij deze wedstrijd zal de bemanning van de Magic worden ondersteund door enthousiaste jeugdzeilers van Jeugdzeilen Hellevoetsluis.

Magic puruit race

Winterserie 2024-2025

Voor de aankomende editie van onze winterserie hebben we twee datums aangepast. De Nieuwjaarsrace verplaatsen we naar 19-01-2025 en de Voorjaarsrace naar 16-02-2025. Hiermee maken we ruimte voor de deelnemers die naast onze wedstrijden ook die van de Grevelingen Cup varen.

Winterserie 2024-2025

De wedstrijdcommissie