Magic Pursuit Race

Geplaatst op 09-07-2024  -  Categorie: Algemeen

Vanwege een refit kan de Flyer dit jaar niet meevaren in onze Pursuit Race op 14 september. Als alternatief is een echte America’s Cup wedstrijdboot beschikbaar: de Magic. Dit is je kans om tegen zo’n speciale boot te zeilen. En voor onze jeugdzeilers een fantastische mogelijkheid om als bemanning op de Magic mee te varen! Aanmelden voor zeilboten kan via deze link, aanmelden jeugdzeilers gaat via het Jeugdzeilen.

Programma van dit speciale evenement:

Zaterdag 14 september 2024

10:00 uur - Inloop in ons clubhuis ’t Havenhoofd

10:30 uur - Palaver (wedstrijdbespreking)

11:30 uur - Start van de Pursuit Race. De race wordt gezeild met de vaste bemanning van de Magic, ondersteund door jeugdzeilers van Jeugdzeilen Hellevoetsluis.

16:00 uur - Uiterlijke finish

17:00 uur - Prijsuitreiking gevolgd door een inspirerende presentatie over de geschiedenis van de Magic door Brent Biesheuvel.

18:30 uur - Gezamenlijk eten en borrelen