Finale winterserie verplaatst

Geplaatst op 23-03-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: wedstrijdcommissie

Beste leden en geïnteresseerden,

Helaas zal de finale van de winterserie zeilen morgen niet kunnen plaatsvinden vanwege ongunstige windomstandigheden. Maar laten we van deze situatie gebruikmaken en de mogelijkheden benutten. We hebben besloten de finale te verplaatsen naar 07-04-2024. Dit betekent dat de kraandag reeds heeft plaatsgevonden, schepen terug zijn uit hun winterberging elders, en ons gezellige clubhuis weer volop in gebruik is.

We vinden het een leuk idee om naast de finalisten van de winterserie ook andere deelnemers te verwelkomen. Dus, als je zin hebt in een gezellig dagje wedstrijdzeilen, als je altijd al hebt willen weten hoe het is om deel te nemen aan de winterserie, of als je wilt oefenen voor het havenkampioenschap (waar we twee titels moeten verdedigen), meld je dan aan via cr.[antispam].@wsvhelius.nl.

Naast het algemeen klassement van de winterserie zullen we ook een dagklassement hebben met een kleine attentie voor de winnaar.

Uiteraard vindt ook de altijd gezellige prijsuitreiking plaats vanaf 16:00 uur, waarbij niet-deelnemers van harte welkom zijn om gezellig bij te praten, iets te drinken en te eten.

Inschrijven voor de wedstrijd is mogelijk tot en met 04-04-2024. Langskomen en aanmoedigen is altijd welkom. Wil je ook wat eten, dan stellen we een reservering bij ofni.[antispam].@thavenhoofd.nl of via 0181-316563 zeer op prijs.